کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316334 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گسترش همکاری ایران با چین در زمینه اینترنت و تکمیل اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار همکاری جامع و گسترش روابط با کشور چین در زمینه اینترنت و فضای مجازی شد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمود واعظی در سفر به کشور چین، با «لوو وی» رئیس سازمان فضای مجازی این کشور دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین نیز حضور داشت، طرفین با تاکید بر توسعه مناسبات و گسترش روابط بین دو کشور در زمینه‌های مختلف، خواستار همکاری جامع و نزدیک‌تر در زمینه‌ی اینترنت، فضای مجازی و فناوری اطلاعات شدند.

طرفین ضمن اشاره به تهدیدات ناشی از اعمال نفوذ برخی کشورها در فضای مجازی و نقش یک کشور خاص در اعمال مقررات و قوانین حاکم بر این حوزه، بر همکاری و هماهنگی لازم در این زمینه برای کاهش نفوذها و افزایش حضور در تصمیم گیری‌ها ، تاکید کردند.

از جمله موضوعات مهم دیگر در مورد تبادل وزیر ارتباطات ایران و رئیس سازمان فضای مجازی کشور چین، موضوع توسعه اینترنت و نقش آن در توسعه دولت الکترونیک و ضرورت تبادل نظرات و تجربیات دو کشور در این زمینه بود.

همچنین دو طرف در مورد همکاری در زمینه توسعه و تکمیل شبکه ملی اطلاعات، که در هر دو کشور به عنوان یک ضرورت به حساب می‌آید و زمینه‌ی تسهیل و تسریع دسترسی شهروندان به یک شبکه‌ی امن و قابل اطمینان و فراگیر را فراهم می‌کند، تاکید کردند.

براین اساس توافق شد به منظور عملیاتی کردن و اجرای توافقات فوق، هرچه سریع‌تر کارگروه تخصصی در این رابطه تشکیل شود.

در این دیدار محمود واعظی از رئیس سازمان فضای مجازی کشور چین دعوت کرد تا به منظور نظارت بر توافقات صورت گرفته اخیر و فراهم کردن زمینه‌های اجرایی آن، در آینده‌ای نزدیک به تهران سفر کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 26837 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/03/24 تعداد مشاهده: 1529
سافت گذر